wtorek, 21 września 2010

mamie akcesoria: sprawdzone i polecane - APARAT FOTOGRAFICZNY

Tak, Drogie Mamy, aparat fotograficzny to typowe macierzyńskie akcesorium. Absolutnie każda mama powinna taki posiadać. Jaki? Wszystko jedno jaki. Z doświadczenia jednak wiem, że chciałoby się uwiecznić na klatce zdjęciowej każdą chwilę, a z perspektywy czasu przyznaję, że nawet tą wściekle złą i na wskroś niechcianą. Polecam zatem aparat z kartą pamięci, co by móc pstrykać do woli. W pełnej zatroskań mamiej głowie rzecz jasna dużo zostaje, ale chyba jeszcze więcej umyka, a naprawdę z wielkim sentymentem wraca się do dni, które zdaje się tak niedawno nas doświadczały. Nie o sentyment jednak tu tylko chodzi, ze zdjęć można również przypomnieć sobie kiedy to wyszły pierwsze zęby, dziecko zaczęło siadać, stawać na nogi, uśmiechać się, podnosić głowę itp.
Przydaje się również mamom, które nawzajem pożyczają sobie dziecięce ubranka - zamiast przyszywać kolorowe nitki do metki, po prostu uwieczniam pożyczane od kogoś lub przeze mnie ciuszki na cyfrowej kliszy, i z głowy. W każdej chwili mogę podejrzeć na ekranie wyświetlacza, któreż to sukienki czy spodnie nie należą do garderoby mojego niemowlaka.
Generalnie jestem fanką staroci. No i do czasu narodzin Marianny posługiwałam się moją ukochaną kliszową Yashiką. Cóż, w punktach fotografii wywoławczej patrzono na mnie z co raz większym zdziwieniem, a wywoływanie zdjęć trwało już nie jeden dzień, jak niegdyś, lecz ok.3 dni. Zaktualizowałam zatem moją archaiczną miłość i po kilku miesiącach życia Mańki zakupiłam coś bardziej cywilizowanego. Naprawdę serdecznie żałuję, że z czasów po- i popo-rodowych mam tylko nieliczne telefoniczno-komórkowe fotografie. Nic to jednak, następnym razem postaram się o lepszą rodzinno-medialną oprawę.
Tymczasem bywajcie zdrowe, uśmiechnięte i zadbane:)
- Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz