środa, 15 września 2010

mamie akcesoria: sprawdzone i polecane - POLSKI WÓZEK

Każda mama i każde niemowlę potrzebuje wózka. Przydaje się do spania, przewożenia, spacerowania. Musi być zatem funkcjonalny, użyteczny, ciepło-atmosferyczny, niemowlęco-klimatyczny i oczywiście musi podobać się mamie:)
Przeczytałam masę forów internetowych, dziesiątkami razy przeglądałam allegro (chciałam kupić używany) i inne dziecięce strony, szperałam, pytałam mamy, które spacerowały ze swoimi bobasami na ulicy o opinię na temat ich wózków, generalnie miałam dosyć już tego tematu. Co człowiek to inna opinia. Przytrafiła się wówczas okazja uczestniczenia w targach "Mama i dziecko" (czy coś takiego). Nie mając zamiaru kupowania wózka, właśnie tam go o dziwo znalazłam i kupiłam (byłam w 7 miesiącu ciąży). Z perspektywy doświadczenia w używaniu tego wózka, szczerze go polecam i rekomenduję. Jest to wózek polskiej firmy JEDO, model Bartatina Alu Plus Freeline.
Poniżej foto-prezentacja:


Duża gondola posłużyła nam do końca 5 miesiąca, a nawet częściowo w 6 miesiącu. Wygodna, z podnoszonym oparciem (3 stopnie regulacji).

Często używałam jej do przewożenia Marianny w samochodzie. Wróciła w niej z Kędzierzyna przesypiając prawie całą 6-ogodzinną podróż, a także z wielu późniejszych imprez:)






 
Zawieszenie na paskach skórzanych rewelacyjnie sprawdza się w naszym piaszczysto-korzennym terenie. Doskonale amortyzuje wyboje. Wszystkim mamom polecam ten rodzaj zawieszenia - poza wygodą podczas jazdy w terenie jest po prostu super miękkie i rewelacyjne do kołysania niemowlaka.


Duże pompowane koła również są dużym plusem przy jeździe po piachu, lesie czy nierównościach.

Absolutnie wzorowo radzi sobie również z morskim nadbrzeżem i wodą:)

Na zdjęciu Mańka jest już w spacerówce - nie jest to rzecz jasna poręczna i zgrabna tzw. "parasolka" lecz na tym samym podwoziu zainstalowana zamiast gondoli właśnie spacerówa. Jest wygodna i ciepła.

W wózku nie ma możliwości przełożenia rączki, ale w celu zmiany położenia można obracać samą gondolą lub spacerówką zapinaną na zatrzaski.

Stelaż wózka wykonany z aluminium. Pod spodem spory koszyk na zakupy (jak dla mnie za nisko zawieszony, ale bez problemu można go przenitować na wyższy poziom, co mąż mój sprytnie uczynił:))
Budka ocieplona, sympatyczna.
Naprawdę jestem zadowolona.
Gdybyś miała Droga Mamo pytania z miłą przyjemnością odpowiem:): mamiedominotki@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie,
- Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz