piątek, 17 września 2010

mamie akcesoria: sprawdzone i polecane - KRZESEŁKO+NOSIDŁO+BUJACZEK w jednym


Dziś o czymś do siedzenia, leżenia i z lekka bujania. Mowa zaś o krzesełko-leżaczko-bujaczko-nosidełku Cocon Evolution firmy Bebe Confort. Miałam i mam wciąż przyjemność korzystania z tego udogodnienia od 6 miesiąca życia Mani. Zakupiłam go po przetestowaniu u koleżanki, okazał się wówczas świetnym dla Marianny, która to dopiero co zaczynała siadać. Znajoma korzystała od urodzenia i również była zadowolona.
Jest bardzo wygodny do siedzenia, a także do transportowania (możliwość złożenia).
Ma wysokie i szerokie oparcie oraz zapinane pasy bezpieczeństwa.
Posiada funkcję kołysania (osobiście nie używałam jej), ale może również stać stabilnie.
Rozkłada się do pozycji prawie leżącej na wznak.
Jest tak skonstruowany, że nawet przy maksymalnym pochyleniu dziecka do przodu lub w bok nie przewraca się.
Posiada również "lejce" do przenoszenia nawet razem z dzieckiem.
Można go prać w pralce.
Przydaje się na kurtuazyjnych odwiedzinach u rodzinki, imprezach okolicznościowych, do karmienia w ogródku, generalnie wszędzie tam, gdzie zabieramy ze sobą dziecko, a jednocześnie nie ma miejsca na wstawienie wózka, zaś trzymanie dziecka na kolanach lub rękach całe popołudnie i wieczór sprawiałoby pewną niedogodność:).
Po prostu polecam.
Jedynym mankamentem jest cena. Firma Bebe Confort jest droga i takie krzesełko kosztuje ok. 350zł. Na przeciw takiej wysokiej cenie wychodzi portal allegro.pl, gdzie takowe siedzonko dostałam za 100zł. Mimo wtórnego używania nie mam żadnych zastrzeżeń.
Poniżej niezbyt zgrabne zdjęcia:

Mania w krzesełku po raz pierwszy
test wytrzymałości i stabilności:)




















test wychylenia:)




Podsumowując: nie jest to artykuł niezbędny do wychowania dziecka, ale z pewnością doskonale je ułatwiający.
Następnym razem, tzn. przy następnym dziecku pokuszę się o zakup siedzonka o nazwie BUMBO, które wygląda tak:
Czytałam o nim wiele dobrych opinii.
A tymczasem czołem,
- Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz