czwartek, 16 września 2010

mamie akcesoria: sprawdzone i polecane - CHUSTA

Jednym z co raz bardziej popularnych sposobów transportu dziecka staje się niewątpliwie chusta. Już w ciąży byłam ciekawa takiego noszenia niemowlaka, więc po dokonaniu małego rekonesansu zdecydowałam się na zakup chusty wiązanej firmy Nati-baby (www.natibaby.pl). I co? Jestem bezsprzecznie zadowolona. Chusta nie była tania (180zł), ale warta inwestycji. Mąż mój jednak stwierdził, że równie dobrze mogłam ją zastąpić prześcieradłem:)
Chusta wykonana jest z świetnej bawełny i barwiona, jak na razie, niespieralnymi barwnikami (podobno naturalne). Ma długość 4,7m i szerokość ok. 80cm. Upleciona bardzo dostosowującym się do ciała splotem.
Mariannę wiązałam od pierwszego tygodnia życia i czynię to do dnia dzisiejszego.
Wiązać uczyłam się sama z dołączonej do chusty czytelnie przygotowanej instrukcji.
Poniżej przedstawiam foto-prezentację.
Zdjęcia z wcześniejszych etapów życia Mańki w chuście umieszczę w przyszłym tygodniu, jak już wrócę do naszego domu z urlopowych wojaży.




od urodzenia Mania lubi chustowanie
Mańka w chuście uspakaja się
momentalnie, zwłaszcza wieczorami

















to naprawdę ciekawe doświadczenie
i można zrobić fajne zdjęcia:)


chusta jest również miły kocykiem

lub prześcieradłem
i ja i Mania uwielbiamy noszenie w chuście


Przeglądamy się w lusterku.
To zdjęcie po prostu lubię, więc zamieściłam:)


Tata podlewa ogród z córeczką.
chusta super przydała się podczas
wizyty w ZOO

Zachęcam do chustowania. Chusta przydaje się:
  • w życiu codziennym w domu, gdy mała marudzi, a trzeba podać obiad, odkurzyć, pomalować ścianę, wyskoczyć do sklepu bez wózka, zanieść coś sąsiadce itp.;
  • w życiu imprezowym - wyjazdy weekendowe na wieś, na np. turniej rycerski, wyjazdy nad morze, gdzie zejście do morza stanowi skarpa ze 140-stoma schodami, a także zwykłe wizyty rodzinne;
  • w wózku - do wyścielania spacerówki zrobionej z maksymalnie sztucznego materiału lub zamiast kocyka do przykrycia;
  • podczas spacerów i posiedzeń na trawie;
  • do zrobienia chamaka:)
Naprawdę polecam chustę i chustowanie.
W razie pytań śmiało piszcie, co mogę, pomogę.

Czołem Mamy,
- Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz