czwartek, 19 sierpnia 2010

podziękowania

Po opublikowaniu bloga zaprosiłam kilkanaście sympatycznych osóbek do zajrzenia na niego i przesłania swojej opinii. Oto niektóre z otrzymanych odpowiedzi:
  1. "... no gratulacje
    fajnie ze piszesz
    strasznie styl kwiecisty."
  2. "...blog, który właśnie czytam ahh jestem pod wrażeniem :)".
  3.  "Gratuluję blogu, Jestem pełna uznania dla Twoich zdolności literackich i bądź co bądź odwagi"
  4. "DOMINIKA JESTEM POD WRAŻENIEM!!!!!"
  5. "Pomysł tego bloga to bomba, jak dla mnie:) ".
  6. "Dominiko, stworzyłaś niesamowitego bloga. W ciągu kilku chwil czytania zdążyły pojawić się łzy. Nie wiedziałam, że masz tak wielki talent pisarski (...) , naprawdę super Ci to wyszło."
  7. "hej witam i zaraz na początku gratuluję pomysłu pisania o swoich bolączkach i radościach macierzyństwa, poczytałam trochę i jestem pełna podziwu będę śledzić Twoje zapiski."
  8. "Zerknęłam na szybciutko i przyznaję, ze zapowiada się obiecująco :)
    Na pewno wrócę na dłuższe "poczytanie"."
  9. "(...)cieszę się, że chcesz dzielić się z innymi swoją wiedzą i doświadczeniem bo jest to wielkie i nieocenione bogactwo dla młodych mam (również tych prenatalnych)."  
  10. "SUPER!!!! Mówię tu o pomyśle i o sposobie zrobienia/prowadzenia/ bloga. Rewelacyjnie się czyta." 
Naprawdę nie spodziewałam się tak pozytywnego odzewu. Jest mi z tego powodu bardzo miło i motywująco do dalszej pracy. W mieniu swoim i Marianny wszystkim, którzy do tej pory odpowiedzieli na moje zaproszenie serdecznie dziękuję i wszystkich Was bardzo gorąco pozdrawiam.
Jestem początkującą blog-mamą, więc proszę wybaczcie wszelkie niedociągnięcia. Z biegiem czasu będę bloga doszlifowywać i urozmaicać, zwłaszcza w historie z życia wzięte:)
Czekam również na Wasze ewentualne uwagi, sugestie i propozycje tematów.

Jeszcze raz dziękuję, czołem i zobaczenia na "mamichdominotkach".

... ja i moja chabrowa Maniuśka
- Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz