środa, 6 października 2010

mamie akcesoria: sprawdzone i polecane - WYPOCZYNEK

Czy meblując mieszkanie myśli się o dzieciach, których jeszcze nie ma? Hm... ja bynajmniej nie zupełnie tym się przejmowałam. Gdy się nie ma w czymś doświadczenia niełatwo wpaść na pomyślunek o ważnych sprawach z nim związanych. Tak czy owak, tym razem mi się upkiekło i kanapa, którą niegdyś zakupiłam do naszego salonu okazała się trafionym meblem w konfrontacji z użytkownikami typu: niemowlak czy dziecko oraz ich gośćmi. Otóż, jak to na salon przystało, zdecydowałam przystroić go w niejaki wypoczynek, zwany dziś kanapą, sofą lub po prostu wersalką. Wybrałam prosty narożnik ciemnego koloru dla dobrego kontrasu ze ścianą ecrue, wytapicerowany niepikowaną skórą. Ta właśnie ostatnia cecha wypadła w rankingu rzeczy polecanych dla mam najwyżej. No gdybym tylko pokusiła się o tańszą wersję wykonaną w materiale, i to dobrego gatunku, dziś narożnik ów wyglądałby jak dalmatyńczyk lub kanapa w wersji moro. A to dlaczego? Proste: to wygodne siedzisko znajduje się, jak już wspomniałam, w salonie połączonym zresztą z kuchnią, w których to razem z Marianną spędzamy znakomitą większość naszego znakomitego wspólnego czasu. Oj, co się na nim nie wyprawiało: karmienie+bekanie z ulewaniem, spanie, sikanie+drugie danie, przebieranie, jedzenie, plucie zupą dla zabawy, rysowanie kredkami, lizanie w celach poznawczych, odpoczywanie, czytanie książek, itp. itd. To co jest wspaniałe w meblach wykonanych ze skóry to to, że po prostu ich konserwacja trwa minutę, wystarczy wilgotna ściereczka i z głowy. A przy dziecku, przynać trzeba, że często używaną kanapę równie często należy czyścić. W przypadku imprezy z udziałem gości wiekiem podobnych Mariannie, czynność ta nabiera częstości zdwukrotnionej:)
A tak to wygląda w rzeczywistości"

leżymy sobie, na kanapie rzecz jasna, i dumamy.....

leżymy sobie i ... ćwiczymy, też na kanapie:)

pierwsze dwa miesiąca Mania w większości spędziła właśnie
gdzie? ... na kanapie
(tu ogląda ścienny obraz po raz .... 40-sty?)
Tym z Was, które planują dzieci i kanapę ewidentnie polecam coś na krój skóry lub skóropodobnego, coś łatwo zmywalnego i prostego w utrzymaniu przez dłuuuuuuuuuuugi czas:)
No to czołem,
- Dominika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz